a

Achiziţii publice

10.11.2023
Servicii formare mediere interculturală în cadrul proiectului ”O nouă viata in ”LUMEA NOUA” – Alba Iulia”, cod SMIS 136915
Deschide Închide
10.11.2023
Materiale consumabile în cadrul proiectului O nouă viață în ”LUMEA NOUĂ” – Alba Iulia, COD MYSMIS 136915
Deschide Închide
06.11.2023
Achizitie servicii de realizare de expozitiei permanente Muzeul Palatul Principilor Transilvaniei
Deschide Închide

Municipiul Alba Iulia, în calitate de autoritate contractantă, are onoarea să vă invite să participați la procedura de atribuire a contractului de achiziție de servicii de realizare a expoziției permanente etapa I - Muzeul Palatul Principilor Transilvaniei Alba Iulia.    

Obiectul achiziției: servicii de expoziții în muzee în cadrul proiectului Conservarea, Restaurarea și Valorificarea durabilă a ansamblului Palatului Principilor din Alba Iulia – Centru Expozițional Corp Principal „E” – cod SMIS 11870.

Cerințe tehnice minime conform caiet de sarcini.

Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție publică: achiziție directă în conformitate cu prevederile Legii 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare pentru servicii încadrate pe Anexa 2, respectiv procedura proprie PO-SOEP-02.

Sursa de finanțare a contractului de achiziție publică ce urmează să fie atribuit: bugetul proiectului – obiectiv aprobat la finanțare prin HCL 304/2023.

Perioada de valabilitate a ofertelor: 30/11/2023.

Prețul va fi exprimat în lei, fără TVA. Prețul ofertei este ferm, în lei. NU se accepta actualizarea prețului. Garanția de bună execuție: 5% din preţul contractului fără TVA.

Data limită pentru depunerea ofertei: 16.11.2023, ora 12.00.

Dată limită pentru obținerea de clarificări: 10.11.2023, ora 12:00. Informaţii suplimentare se pot obține în scris prin email: palat@apulum.ro.

Atașat documentatia:

1. Invitatie de participare - Invitatie_ExpoMuzeu.pdf

2. Caiet de sarcini - CS_ExpoMuzeu.pdf

3. Anexa 1 - A1_CS_Expozitie.pdf

4. Anexa 2 - Plan_Vizitare.pdf

5. Formulare participare - Formulare_Etapa I.doc

26.10.2023
Furnizare a unui sistem (instalații) de climatizare/ ventilare/recuperare de caldura, necesar pentru dotarea locației S.P.C.L.E.P. Alba Iulia
Deschide Închide
23.10.2023
Furnizare de materiale de curățenie și întreținere, necesare la curățenia piețelor și adăpostului public pentru câini fără stăpân
Deschide Închide
19.10.2023
Furnizarea, proiectarea, instalarea si punerea in functiune a unui sistem de monitorizare/ raportare / si management energetic in cadrul Prroiectului DOITSMARTER
Deschide Închide
18.10.2023
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ,, Implementare proiect ,,Re-creatie” – Teren sport Scoala Avram Iancu”
Deschide Închide

Executie lucrari obiectiv Implementarea proiectului Re-creatia.pdf

Formulare achizitii lucrari.doc

Clarificare din oficiu: La valoarea estimata a lucrarilor(C+M) stabilita prin devizul general din PT  se adauga valoarea dotarilor conform caietului de sarcini Cap.2 pct. 2..
17.10.2023
Furnizare de mijloace de semnalizare rutiera si echipament de trafic rutier, pentru Municipiul Alba Iulia
Deschide Închide
12.10.2023
Achiziție lucrări de reparații la instalația de tratare si recirculare apă de îmbăiere la Bazinul olimpic Alba Iulia
Deschide Închide

Club Sportiv Municipal Unirea Alba Iulia, în calitate de autoritate contractantă, are onoarea să vă invite să depuneți o ofertă de preț pentru „Lucrări de reparații la Instalația de tratare si recirculare apă de Îmbăiere la Bazinul olimpic Alba Iulia” b-dul Republicii, nr. 3, Alba Iulia, jud. Alba.


Oferta va fi depusă în plic închis la adresa CLUBULUI SPORTIV MUNICIPAL UNIREA ALBA IULIA Str. Septimius Severus, nr.38A Alba Iulia, Județul Alba, 510129 până cel târziu la data de 20.10.2023 ora 13:00

 

Invitația integrală, în format PDF precum și alte documente necesare sunt atașate mai jos: