Informaţii publice
Documentele sunt în format pdf pentru a putea fi imprimate în forma originala. Pentru a
deschide un fisier PDF aveti nevoie de programul Acrobat Reader care se
distribuie gratuit.
C.S.M. UNIREA ALBA IULIA , în calitate de autoritate contractantă, are onoarea să vă invite să participați la procedura de atribuire a achiziției lucrarilor de:
Achiziție servicii de analize apă de îmbăiere la Bazinul olimpic Alba Iulia
Cerințe generale:
Monitorizare de control și audit de către un laborator acreditat , apă de piscină, având ca sursă, apă de la rețeaua municipală.
Se au în vedere următoarele operațiuni:
1 Prelevarea de probe
2 Analize microbiologice (bacterii coliforme, escherichia coli, enterococi intestinali, număr colonii la 37 C, pseudomonas aeruginosa - conform normelor în vigoare)
3 Emiterea rapoartelor de încercare.
4 Întocmire deviz cheltuieli
Se vor preleva minim 2 probe de apă lunar.
Oferta de preț se va întocmi pentru o singură prelevare și analiză.
Buletinele de analiză vor fi trimise beneficiarului în termen de 3 zile lucrătoare de la data prelevării probelor
Facturarea se va face lunar, cu atașarea la factură a devizului de lucrări pentru cele două analize efectuate
Invitația integrală, în format PDF precum și alte documente necesare sunt atașate mai jos:
C.S.M. UNIREA ALBA IULIA , în calitate de autoritate contractantă, are onoarea să vă invite să participați la procedura de atribuire a achiziției lucrarilor:
REPARATIE SI IGIENIZARE A GRUPURI SANITARE DIN SEDIUL CSM-UAI
1. Caracteristile tehnice se regasesc in caietul de sarcini anexat
2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție publică: achiziție directă, în conformitate cu art. 7 alin 5 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, respectiv Autoritatea contractantă are dreptul de a achiziționa direct servicii, în cazul în care valoarea estimată a achiziției, fără TVA, este mai mică decât 441.730 lei.
3. Sursa ae finanțare a contractului de furnizare care urmează să fie atribuit este din bugetul local.
4. Oferta depusă de operatorul economic trebuie să cuprindă: Propunerea financiară: Propunerea financiara - se va preciza valoarea totala a ofertei financiare. și durata de livrare
.zile calendaristice). Ofertantul trebuie să prezinte formularul de ofertă. În formularul de ofertă se va preciza. valoarea ofertata în lei fără TVA
Notă: Propunerea financiară va fi semnată și ștampilata de către ofertant.
Ofertanții au obligația de a indica în cadrul ofertei tehnice faptul că la elaborarea acesteia au ținut cont de obligațiile relevante referitoare la condițiile de muncă și de protecția muncii conform Legii nr. 319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă și HG nr. 300/2006 actualizată, privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru șantierele temporare sau mobile, HG nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aprobare a prevederilor Legii nr. 319/2006.
Invitația integrală, în format PDF precum și alte documente necesare sunt atașate mai jos:
Invitatie participare dirigentie extindere retea apa canal.pdf
Proiectul tehnic si alte documente necesare elaborarii ofertei se pot solicita la adresa de e-mail - achizitii@apulum.ro, urmand a se trimite ofertantiilor interesati prin intermediul WeTransfer.