Informaţii publice
Documentele sunt în format pdf pentru a putea fi imprimate în forma originala. Pentru a
deschide un fisier PDF aveti nevoie de programul Acrobat Reader care se
distribuie gratuit.
Fisa_de_date_servicii_catering.pdf
Formulare_servicii_catering_1.docx
Contract_SERVICII_DE_CATERING_MASA_SANATOASA.pdf
CLARIFICARI
Având în vedere Invitația de Participare nr. 80832/16.07.2024, caietul de sarcini nr.71022/19.06.2024, prin prezentul e-mail am rugămintea să ne răspundeți la următoarele întrebări:
1. În ce consta masa sănătoasă, respectiv sandwici sau fel principal și fel 2;
2. În meniu intră doar sandwichi/fel principal sau și fruct;
3. Să ne indicați limitele de gramaj.
RASPUNS:
1. Masa sanatoasa consta in fel principal( felul 2)
2. In meniu intra doar felul principal
3. Porțiile vor fi pregătite și preparate de ofertant în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute de legislația în vigoare,Ordin nr.1563/2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preșcolarilor și școlarilor și a principiilor care stau la baza unei alimentații sănătoase pentru copii și adolescenți și prin prezentul caiet de sarcini.
Ofertantul trebuie să prezinte în cadrul propunerii tehnice, "Planul meniu săptămănal",meniul fel II-principal în 4 variante.
Ofertantul va prezenta obligatoriu rețetarele care urmează a fi folosite în derularea contractului.
La prepararea mâncărurilor se vor folosi gramajul,conform prevederilor rețetarelor.Fiecare porție va fi însoțită de păine/chifla.
PV_de_deschidere_oferte_masa_liceu_Dorin_P.pdf
Invitatie de participare achizitie servicii.pdf
CS servicii intretinere si reparatii instalatii dirijare trafic.pdf
1. Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail: achizitii@apulum.ro sau va fi depusă la Registratura Primăriei, camera 8, până la data de 22.07.2024, ora 12.00.
2. Contractul se va incheia pana la 31.12.2024, inclusiv.
3. Valoare estimata contract 100.000,00 lei, fara TVA