Informaţii publice
Documentele sunt în format pdf pentru a putea fi imprimate în forma originala. Pentru a
deschide un fisier PDF aveti nevoie de programul Acrobat Reader care se
distribuie gratuit.
Invitatie_lucrari_modernizare_Bucovinei_reluata.pdf
Documentatie_tehnica_Sala_de_sedinte_Bucovinei_6_parte_1.pdf
Documentatie_tehnica_Sala_de_sedinte_Bucovinei_6_parte_2.pdf
Formulare_lucrari_Bucovinei_reluat.doc
ACHIZITIA DIRECTA SE ANULEAZA IN CONFOMITATE CU ART. 212 ALIN1 LIT C, DIN LEGEA 98/ 2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE. DUPA COMPLETAREA DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE ACHIZITIA VA FI RELUATA LA O DATA ULTERIOARA.
Cu ocazia împlinirii a 100 de ani de la Încoronarea Regiului Ferdinand I și a Reginei Maria de la Alba Iulia, Primăria municipiului Alba Iulia în colaborare cu Cercul Militar Alba Iulia, cu aprobarea Comandamentului Logistic Întrunit, organizează un amplu eveniment, intitulat “Onor pentru Regi” în Piața Cetății Alba Carolina.
Pentru realizarea evenimentului, Municipiul Alba Iulia este interesat să achiziționeze servicii pentru evenimente – scenotehnică, sunet și lumini pentru ziua de 30 și 31 iulie 2022, respectiv amenajarea zonei de spectacol.
Termen de depunere a ofertelor: 26.07.2022 ora 14:00.
Atașat documentele achiziției:
Invitatie participare scena.pdf
Invitatie_de_participare_Lucrari_Poarta_III.pdf
Formulare_lucrari_Poarta_III.doc
PT,_Avize,_Liste_cantitati.zip
Clarificari:
Ofertantii își vor depune oferta în plic închis, la Registratura Primăriei Municipiului Alba Iulia, camera 8, sau pe e-mail achizitii@apulum.ro, până la data de 25.07.2022 ora 13,00