Informaţii publice
Documentele sunt în format pdf pentru a putea fi imprimate în forma originala. Pentru a
deschide un fisier PDF aveti nevoie de programul Acrobat Reader care se
distribuie gratuit.
Municipiul Alba Iulia, în calitate de autoritate contractantă, vă invită să participați la procedura de atribuire a contractului de achiziție servicii de tipărire / realizare calendare (servicii tipografice, servicii finisare a tipăriturilor, servicii conexe tipărire, calendare).
Termen: 12.12.2019, ora 12:00
Documentația: https://www.apulum.ro/images/uploads/fisiere/Invit_Calendare.pdf
Formulare (pentru ofertantul declarat câștigător, înaintea semnării contractului): https://www.apulum.ro/images/uploads/fisiere/Form_Calendar19.docx
Sistem plata parcari publice - Alba Iulia.pdf
Draft_contract_furnizare_-_echipamente.pdf Ofertanții interesați de procedura de achiziție își vor posta oferta pe site-ul [url=http://sicap-prod.e-licitatie.ro]http://sicap-prod.e-licitatie.ro[/url], la rubrica Proceduri de atribuire – Cumpărări directe – Catalog electronic. Răspunsurile la eventualele solicitări de clarificări vor fi postate pe site-ul [url=http://www.apulum.ro]http://www.apulum.ro[/url] – secțiunea achiziții publice. Data limită pentru postarea ofertei pe site-ul [url=http://sicap-prod.e-licitatie.ro]http://sicap-prod.e-licitatie.ro[/url], este 10.12.2019, cu confirmarea pe mail achizitii@apulum.ro a codului/nr de referință a încărcării din SEAP. Clarificari 06.12.2019 Prin prezenta clarificare se corectează următoarele erori materiale din documentația de achiziție: 1. La pct.3 din Invitația de participare se corectează denumirea loturilor 2 și 3 pentru a fi identică cu cea din Caietul de sarcini, respectiv se inversează valorile estimate aferente acestora: Lot I: achiziție privind selectare operator pentru plata taxelor de parcare prin SMS/card bancar/aplicație în parcările cu plată din municipiul Alba Iulia Lot II: achiziție privind furnizare sistem de echipamente și soft pentru plata taxelor de parcare prin automat electronic pentru plată parcare, în parcările cu plată din municipiul Alba Iulia- valoare estimată este 73.950 lei fără TVA Lot III: achiziție privind furnizare sistem de echipamente și soft pentru controlul platii taxelor de parcare prin SMS/card bancar/aplicație si automat electronic pentru plată, în parcările cu plată din municipiul Alba Iulia- valoare estimată este 26.050 lei fără TVA 2. La pct.4.3 din Caietul de sarcini, se corectează numărul echipamentelor incluse în Partea de verificare, astfel: Nr. crt. Denumire produs UM Cantitate Echipament hardware 1 Telefon mobil tip smartphone Buc 3 2 Imprimantă portabilă Buc 3 3 Hârtie termică Rolă 100 Echipament software 1 Soft de control cu citire automată a numărului de înmatriculare și corelare cu imprimanta portabilă Abonament lunar 12 luni 2 Abonament date mobile - pentru 3 dispozitive Abonament lunar 12 luni 3. La pct.5 din Caietul de sarcini, se corectează numărul echipamentelor incluse în tabelul aferent Lot 3: Nr.crt Denumire produs U.M Cantitate Pret unitar Fără TVA Pret total Fără TVA 1 Abonament aplicației de control luna 12 2 Abonament date mobile luna 12 2 Telefon mobil tip smartphone buc 3 4 Imprimantă portabilă buc 3 5 Hârtie termică rola 100 6 Colante informare buc 260 Clarificari 10.12.2019 Se elimina cerintele din caietul de sarcini, paragraf3, pag 5, respectiv ~Acest pachet de aplicaţii informatice trebuie să fie funcţional cel puţin 2 ani și să fie implementat anterior în cel putin 3 orașe din țară pentru a putea demonstra fiabilitatea sistemului. Se va prezenta în acest sens o declaraţie din partea producătorului pachetului de aplicaţii informatice.~ Toate celelalte cerinte raman neschimbate.