a

Achiziţii publice

12.09.2019
Lucrări de reparatii curente - achizitie reluata
Deschide Închide
05.09.2019
Achizitie “Servicii de elaborare a documentației tehnice, faza documentație studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții – Construire parcaj și Amenajare incintă strada Arnsberg,  municipi
Deschide Închide

Invitatie.pdf

Expertiza_tehnica.pdf

PUZ_scanat.zip

Tema_de_proiectare.pdf

Extras_CF.pdf

https://www.apulum.ro/images/uploads/fisiere/situatia_proprietarilor_G2_26_septembrie_2018.ods

Clarificari: Intrebare 1: Identificarea proprietarilor și expropiere celor 27 unități locative private Ce anume presupune identificarea proprietarilor din partea prestatorului și expropierea celor 27 unități colective? Identificarea proprietarilor presupune deplasarea în teren și obținerea informațiilor de la fața locului( de la proprietarii locuințelor colective) sau doar identificarea lor la ANCPI în vedere realizării documentației? Răspuns 1: Anexam lista cu proprietarii celor 26 unitati locative, iar expropierea lor trebuie cuprinsa in devizul general. Intrebarea 2: Desființarea prin demolare( P+4) și a celor 105 apartamente în vederea realizării investiției Desfiintarea presupune realizarea inclusiv a documentației DTAD pentru imobilul în cauză de către prestator sau doar precizarea aspectului că această documentație se va întocmi ulterior concomitent cu DTAC-ul? Răspuns 2:Documentatia D.T.A.D pentru imobilul in cauza se va intocmi ulterior impreuna cu D.T.A.C, iar costul demolarii va fi prins in SF la capitolul 1 amenajarea terenului din Devizul general. Intrebarea 3: Devierea/ relocarea rețelelor aflate pe amplasamentul noii construcții Prin devierea/ relocarea rețelelor aflate pe amplasamentul noii construcții se dorește în etapa SF realizarea proiectului pentru canalizare sau acesta va fi tratat într-o etapă ulterioară. Răspuns 3: Relocarea/devierea retelelor de utilitati aflate pe amplasamentul noii constructii se va cuprinde ca si cheltuiala in SF la Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor din devizul general, pe baza solutiei stabilite de comun acord cu operatorii de specialitate Clarificare 2 Intrebare 1. Avand in vedere ca este vorba de o constructie existenta, planurile de arhitectura, structura si instalatii, ni le puteti pune la dispozitie? ( odata cu semnarea contractului) Raspuns 1: Primaria Alba Iulia nu detine aceste planuri Intrebare 2. Expertiza trebuie refacuta/ ne putem folosi de existenta? Raspuns 2: Nu trebuie refacuta, se foloseste cea existenta.
02.09.2019
Lucrări de reparații curente
Deschide Închide
28.08.2019
LUCRĂRI DE REPARAȚII / ÎNLOCUIRE A ELEMENTELOR DE SIGURANȚĂ DIN ZONA DRUMULUI
Deschide Închide
28.08.2019
Servicii de elaborare Plan Urbanistic Zonal ” MODERNIZARE STRAZI IN ZONA DE DEZVOLTARE ALBA IULIA – MICESTI – BARABANT – REGLEMENTARE URBANISTICA TRAMA STRADALA: LOT1, LOT 2, LOT 3”.
Deschide Închide
14.08.2019
Achizitie servicii de transfer național, transport aerian, transfer internațional, asugurare tip travel și cazare în cadrul proiectului ”CityChangerCargoBike CCCB”
Deschide Închide
08.08.2019
Servicii de elaborare Plan Urbanistic Detaliu ” CONSTRUIRE IMOBIL PARCAJ COLECTIV SI AMENAJARE ACCESE” ALBA IULIA
Deschide Închide
08.08.2019
Achizitie servicii de elaborare a documentației tehnice, fază documentație studiu de fezabilitate pentru obiectivul de investiții – Construire creșa cartier Orhideelor, strada Lalelelor, nr.97A, muni
Deschide Închide

Invitatie achizitie SF Orhideelor.pdf

PUZ.zip

Clarificare: Oferta poate transmisă pe e-mail: achizitii@apulum.ro, prin curier sau la registratura primariei pana in data de 14.08.2019, ora 16,00
06.08.2019
Lucrări de reparații hidroizolație terasa C.T.Bazin Olimpic si gang Bd.Revoluției 1989
Deschide Închide