a

Achiziţii publice

11.12.2024
Achizitie servicii elaborare studiu de oportunitate pentru implementarea proiectului„Dezvoltarea sistemului inteligent de management urban la nivelul Municipiului Alba Iulia
Deschide Închide

Invitatie_studiu_oportunitate.pdf

Formulare_servicii_studiu_1.docx

 

Se prelungeste termenul de depunere a ofertelor pana in data de 20 decembrie 2024 inclusiv.

Erată: Se atașază caietul de sarcini revizuit.

Caiet sarcini revizuit studiu de oportunitate - 110 validatoare.pdf 

05.12.2024
Servicii de dirigenție de şantier pentru urmărirea lucrărilor in cadrul proiectului: ”CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE SI A GESTIONARII INTELIGENTE A ENERGIEI IN INFRASTRUCTURA DE ILUMINAT PUBLIC ..
Deschide Închide
05.12.2024
Servicii de elaborare a unei Studiu geotehnic aferent obiectivului de investiții: “CONSTRUIRE SALA POLIVALENTĂ ȘI REALIZARE ACCES - MUNICIPIUL ALBA IULIA”
Deschide Închide
19.11.2024
Servicii de informare și publicitate în cadrul proiectului: „INFIINȚAREA CENTRULUI DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN MUNICIPIUL ALBA IULIA”
Deschide Închide
15.11.2024
Servicii de informare si publicitate din cadrul proiectului Dezvoltarea sistemului de tansport public ecologic prin achizitionarea de vehicule nepoluante si statii de incarcare- comuna Ciugud
Deschide Închide
15.11.2024
Servicii de informare si publicitate din cadrul proiectului Dezvoltarea sistemului de tansport public ecologic prin achizitionarea de vehicule nepoluante si statii de incarcare
Deschide Închide
23.10.2024
Elaborare documentatii pt ob.: MODERNIZARE STRADA CUPRINSA INTRE STR COSTACHE NEGRUZZI SI STRADA MARASESTI – MUNICIPIUL ALBA IULIA
Deschide Închide
Invitatie_elaborare_documentatie_str._C_._Negruzzi__.pdf

4._Formulare_servicii_Proiectare_strada_Costache_Negruzii_.docx

Raspuns solicitari de clarificari:

1.Vă rugăm să ne transmiteți ce lucrări edilitare sunt necesar a fi cuprinse in cadrul proiectului, respectiv lucrări pentru alimentare cu apa si canalizare menajera, alimentare gaz, branșamente, iluminat, etc.

Raspuns: Proiectul va respecta cerințele Temei de proiectare ( se va asigura iluminatul public si canalizare pluviala)

2.Vă rugăm să ne transmiteți in sarcina cui cad plata taxelor aferente obținerii avizelor/acordurilor/autorizațiilor.

Raspuns:Cade in sarcina prestatorului de servicii intocmirea documentatiei pentru obținerea avizelor/acordurilor/autorizațiilor. Plata taxelor se va face de către beneficiar.

3.Vă rugăm să ne transmiteți dacă până la data postării anunțului de participare s-a întocmit o comisie în teren sau au avut loc discuții cu reprezentații CFR pentru identificarea cablurilor/rețelelor CF din amplasamentul studiat.
În cazul în care s-au identificat cabluri/rețele pe amplasament, in sarcina cui cade elaborarea proiectului pentru relocare/protecție si cine suporta taxele suplimentare.

Raspuns: Nu s-a efectuat identificarea rețelelor CF in amplasamentul care face obiectul temei de proiectare. Elaborarea proiectului se face potrivit Temei de proiectare cu proiectant AFER.

4.Va rugam sa ne transmiteți in sarcina cui cade întocmirea Raportului privind impactul asupra mediului daca acesta trebuie inclus/exclus din tabelul prezentat in Anexa la Formularul de Oferta/Centralizator oferta financiara, subcapitol 3.1.2

Raspuns: Cade in sarcina prestatorului de servicii intocmirea documentatiei/ raportului privind impactul asupra mediului si costurile trebuie incluse in oferta. 

22.10.2024
Materiale consumabile, necesare utilajelor de construcții
Deschide Închide
21.10.2024
DALI Revitalizarea șanțurilor fortificației de tip Vauban, Cetatea Alba Carolina-restaurare si refuncționalizare clădire anexă
Deschide Închide