a

Achiziţii publice

23.03.2018
Achiziție de flori, aranjamente florale și coroane
Deschide Închide
23.03.2018
Achiziție de materiale consumabile birou, necesar 2018
Deschide Închide
23.03.2018
Achiziția de materiale curățenie pentru sediul primăriei și la sediile serviciilor publice, necesar 2018
Deschide Închide
21.03.2018
Reparatii curente Sc.gen.nr.1 V.Goldis
Deschide Închide
20.03.2018
Achiziție de obiecte promoționale, inscripționate cu informații turistice, necesare desfășurării activităților de prezentare și promovare din cadrul Centrului Național de Informare și Promovare Turis
Deschide Închide
Obiecte promotionale CNIPT 2018.pdf clarificare.pdf Magnetii personalizati - imprimare policroma pe folie flexibila de 0,3 mm, cu dimensiunea de 100x65 mm. Pixurile din mape vor fi inscriptionate conform manualului de brand al orasului disponibil pe site-ul autoritatii contractante.
20.03.2018
Achizitie elaboarare Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii privind obiectivul de investitii Reabilitare parcuri - municipiul Alba Iulia: Parcul Iuliu Maniu, Piata Iuliu Maniu, Parcul I.L
Deschide Închide
19.03.2018
Servicii de cadastru având ca obiect ” Realizarea lucrărilor în vederea înscrierii în Cartea Funciară a străzilor și bulevardelor din municipiul Alba Iulia, cuprinse în Proiectul POR 3.1.C Lot 2 – Cr
Deschide Închide
16.03.2018
Achizitie servicii de transfer national, transport aerian, transfer international, asigurare tip travel si cazare in cadrul proiectului INTERACTIVE CITIES
Deschide Închide
Invitatie transport INTERACTIVE CITIES.pdf Ofertantii interesati de procedura de achizitie isi vor depune oferta la registratura autoritatii contractante, Camera 8, Alba Iulia, Calea Motilor, Nr. 5A, pana in data de 21.03.2018 ora 14:00 , cu denumirea: ”Transport INTERACTIVE CITIES ”.
15.03.2018
Servicii de dirigentie de santier pentru urmarirea lucrarilor din cadrul proiectului “Conservarea, restaurarea și valorificarea durabila a Ansamblului Palatului Principilor din Alba Iulia – Centru e
Deschide Închide

invitatie_dirigentie_palat.pdf

PROIECT_TEHNIC_-_PARTE_SCRISA_-2_-_1.zip

PROIECT_TEHNIC_-_PARTE_SCRISA_-2.zip

Proiect_tehnic_-parte_scrisa_1_-_1.zip

Proiect_tehnic_-parte_scrisa_1.zip

Clarificare_21-03-18.pdf

Contract_cadru_servicii_dirigentie_.doc

Formulare_achizitii_servicii.doc

Garantia de buna executie este in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA. Atasat gasiti raspunsul la clarificari referitoare la achizitia de servicii de dirigentie de santier.