a

Achiziţii publice

20.10.2017
Lucrări de compartimentare, amenajare și dotare cu rafturi sală depozitare, din cadrul Bazinului Olimpic Alba Iulia
Deschide Închide
20.10.2017
Servicii de închiriere patinoar artificial demontabil,  în cadrul Parcului Sărbătorilor de Iarnă 2017 - 2018, Municipiul Alba Iulia
Deschide Închide
19.10.2017
Achizitie servicii transport și cazare Helsinki
Deschide Închide
Invitatie si caiet de sarcini.pdf Ofertantii isi vor posta oferta in SEAP cu denumirea: Achizitie servicii transport și cazare Helsinki( pentru a fi identificata mai usor).
19.10.2017
Sevicii de elaborare a documentatiei tehnico-economice faza DALI pentru Amenajare circulatii pietonale, piste de biciclete, zone verzi si reabilitare carosabil strazile. Gh. Pop de Basesti, Vasile Gol
Deschide Închide

DALI_Gladiolelor.pdf

AMENAJARE_CIRCULATII.pdf

Termen de prestare a serviciilor 90 zile de la semnarea contractului. Oferta financiara va contine si documentatiile necesare obtinerii avizelor conform certificatului de urbanism.
12.10.2017
Materiale necesare realizării portretelor cu oameni celebri, mun.Alba Iulia
Deschide Închide
12.10.2017
Achiziție materiale plastice
Deschide Închide

Materiale plastice.pdf

- produsele trebuie să corespundă calitativ şi cantitativ; ◦ produsele să nu fie sparte sau rupte; ◦ plasele mari, tip banană, ce garantează o greutate de 5-6 kg. din folie plastic; ◦ farfurii U.F. din material plastic, cu diametrul 17-19 mm, ambalata la 50 sau 100 buc. ◦ paharele de carton pentru cafea să nu depăşescă 180 ml ◦ comanda produselor se face cu o zi înainte şi se livrează după necesităţi -livrarea se face la Cantina de Ajutor Social, Alba Iulia, str. Libertatii, Nr. 21, pe baza de comanda, fara costuri suplimentare de transport
12.10.2017
Achiziție Carne și preparate din carne pentru 2 luni pentru DAS Alba Iulia
Deschide Închide

Carne si preparate din carne.pdf

Descriere alimente.pdf

-livrarea se face la Cantina de Ajutor Social, Alba Iulia, str. Libertatii, Nr. 21, pe baza de comanda, fara costuri suplimentare de transport
12.10.2017
Achiziție Ouă pentru 2 luni pentru DAS Alba Iulia
Deschide Închide

Oua.pdf

-ouăle să fie proaspete, ştampilate cu data producerii ◦ ouăle să aibă înveliş compact, fără miros, mărimea M, de culoare albă sau roşiatică, cu prima cifră scisă de forma 0,1sau 2, ◦ comanda produselor se face cu o zi înainte şi se livrează după necesităţi. -livrarea se face la Cantina de Ajutor Social, Alba Iulia, str. Libertatii, Nr. 21, pe baza de comanda, fara costuri suplimentare de transport
12.10.2017
Achiziție Apă minerală și suc pentru 2 luni pentru DAS Alba Iulia
Deschide Închide

Apa si suc.pdf

- produsele trebuie să fie înscripţionate cu termenul de valabilitate, să corespundă calitativ şi cantitativ, fară corpuri străine, lipsite de miros, uscate, în ambalaje corespunzătoare; ◦ sucurile să fie necarbogazoase, de diverse arome: piersici, portocale, multifruct, conţinut de fruct de minim 7%, pot conţine şi pulpă de fruct, ambalate la sticlă de plastic de max 330 ml, cele mici şi 1.5 L cele mari. ◦ Comanda produselor se face cu o zi înainte şi se vor livra in funcţie de necesităţi. -livrarea se face la Cantina de Ajutor Social, Alba Iulia, str. Libertatii, Nr. 21, pe baza de comanda, fara costuri suplimentare de transport