a

Informare - Consultare Proiect de hotarare modificare regulament parcari amenajate

03.07.2017


 Primăria municipiului Alba Iulia – Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat, în spiritul transparenței decizionale, informează persoanele interesate cu privire la elaborarea unui proiect de hotărâre privind modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice de reședință de pe raza municipiului Alba Iulia. 

Etapa de consultare a populației se desfășoară în perioada 04.07.2017 – 25.07.2017, perioadă în care așteptăm observațiile și sugestiile dumneavoastră cu privire la acest proiect de hotărâre, observații și sugestii pe care vă rugăm să le depuneți în scris, la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia de pe str.Calea Moților, nr.5A, Camera 8 – Registratura Primăriei sau pe adresa de email a primariei: office@apulum.ro.

Detalii aici.


tiparire, pdf si email