a

Proceduri simplificate pentru obținerea certificatului de atestare fiscală

13.12.2023


Proceduri simplificate pentru obținerea certificatului de atestare fiscală

 

Începând cu data de 18.12.2023, contribuabilii care solicită Direcției Venituri din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia eliberarea unui certificat de atestare fiscală care cuprinde bunuri înscrise în cartea funciară, nu mai trebuie să prezinte extras de carte funciară dacă indică, în cererea de eliberare a certificatului respectiv, numărul de carte funciară și numărul topografic/numărul cadastral al bunurilor (clădiri și terenuri) situate pe raza municipiului Alba Iulia pe care le dețin în proprietate.

În situația în care s-a realizat conversia cărții funciare în format electronic, contribuabilii trebuie să indice numărul cărții funciare și numărul topografic/numărul cadastral rezultate în urma conversiei și a ultimei operațiuni înscrise în cartea funciară. În mod excepțional, în situația în care nu s-a realizat conversia cărții funciare în format electronic, contribuabilii trebuie să prezinte un extras al cărții funciare în format pe hârtie.


tiparire, pdf si email