ANUNŢ - Consultare a populației în legătură cu aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a parcărilor publice de reşedinţă, aflate pe raza municipiului Alba Iulia
18.08.2021
ANUNŢ
privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a parcărilor publice de reşedinţă aflate pe raza municipiului Alba Iulia
Serviciul Administraţie publică locală, juridic contencios - Direcția juridică, administrație publică locală din Aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia, în conformitate cu prevederile art. 7 alin.(2) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, informează publicul interesat cu privire la proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a parcărilor publice de reşedinţă aflate pe raza municipiului Alba Iulia
Etapa de consultare a populației se desfăşoară în perioada 18.08.2021 – 28.09.2021.
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare cu privire la acest proiect de hotărâre, se pot depune în scris, specificându-se articolul sau articolele din proiect sau regulament la care se referă, menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, de pe str. : Calea Moților, nr. 5 A, Camera 8 – Registratură sau în format electronic pe adresa de e-mail: office@apulum.ro în termen de 15 zile calendaristice de la data publicării prezentului anunț, respectiv până la data de 01.09.2021, ora16.00.
Proiectul de hotărâre și documentația referitoare la acest proiect pot fi consultate la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Compartimentul Parcări ( str. Republicii, nr. 26 – Zona Dedeman); pe site-ul instituției www.apulum.ro, secțiunea Consultare publică sau la la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia de pe str. Calea Moților, nr.5A, Alba Iulia, în locul special destinat acestui scop, respectiv la avizierul Instituției.