a

ANUNŢ - Consultarea populației în perioada 30.05.2022 – 14.07.2022 pentru aprobarea proiectului de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru implementarea bugetării participative – ediția 2022

30.05.2022


 

ANUNŢ

 

 

referitor la PROIECTUL DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Regulamentului pentru implementarea bugetării participative – ediția 2022

 

 

Serviciul Administraţie publică locală, juridic contencios - Direcția juridică, administrație publică locală din Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) și alin. (2) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Informează publicul interesat cu privire la:

Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru implementarea bugetării participative – ediția 2022.

Etapa de consultare a publicului se desfăşoară în perioada: 30.05.2022 – 14.07.2022.

Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare, cu privire la acest proiect de hotărâre se depun, în scris, în termen de 15 zile calendaristice, de la data publicării prezentului anunț, respectiv, până la data de 14.06.2022, ora 16.00, specificându-se articolele din proiect la care se face referire și menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moților, nr. 5 A, Camera 8 – Registratură sau în format electronic pe următoarele adrese de e-mailoffice@apulum.ro sau bugetareparticipativa@apulum.ro.

Proiectul de hotărâre și documentația aferentă pot fi consultate la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia - persoană de contact - d-na Dobra Alina (0372586481), pe site-ul autorității publice www.apulum.ro, secțiunea Consultare publică sau la avizierul autorității publice locale.

 

 

 

 

 

 


tiparire, pdf si email