ANUNŢ - Consultarea populației referitor la proiectul de hotărâre privind aprobarea Strategiei de Smart City a municipiului Alba Iulia 2021-2030
08.02.2022
Nr. 15300/08.02.2022
ANUNŢ
referitor la PROIECTUL DE HOTĂRÂRE
pentru aprobarea Strategiei de Smart City a municipiului Alba Iulia 2021-2030
Serviciul Administraţie publică locală, juridic contencios - Direcția juridică, administrație publică locală din Aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia, în conformitate cu prevederile art. 7 alin.(2) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, informează publicul interesat cu privire la proiectul de hotărâre privind aprobarea Strategiei de Smart City a municipiului Alba Iulia 2021-2030.
Etapa de consultare a populației se desfăşoară în perioada: 08.02.2022-23.03.2022.
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare cu privire la acest proiect de hotărâre, se pot depune în scris specificându-se articolul sau articolele din proiect sau regulament la care se referă, menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, de pe str. : Calea Moților, nr. 5 A, Camera 8 – Registratură sau în format electronic pe următoarele adrese de e-mail:office@apulum.ro; ioana.cioloca@gmail.com în termen de 15 zile calendaristice de la data publicării prezentului anunț, respectiv până la data de 23.02.2022, h 16,00.
Proiectul de hotărâre și documentația referitoare la acest proiect pot fi consultate la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, la Compartimentul Relații internaționale, parteneriate și inovare urbană - persoană de contact d-nul Liviu Stanciu, sau pe site-ul autorității publice www.apulum.ro, secțiunea Consultare publică.