ANUNŢ privind consultarea populației în perioada 16.09.2024 – 25.10.2024, referitor la elaborarea unui proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice de reşedinţă din municipiul Alba Iulia, aprobat prin Hotărârea Consiliului local al municipiului Alba Iulia nr. 412/2021 cu modificările și completările ulterioare
16.09.2024
ANUNŢ
referitor la elaborarea unui proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice de reşedinţă din municipiul Alba Iulia, aprobat prin Hotărârea Consiliului local al municipiului Alba Iulia nr. 412/2021 cu modificările și completările ulterioare
UPDATE:
Primăria municipiului Alba Iulia, astăzi, 16.09.2024 anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului de hotărâre privind modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice de reşedinţă din municipiul Alba Iulia, aprobat prin Hotărârea Consiliului local al municipiului Alba Iulia nr. 412/2021 cu modificările și completările ulterioare.
Proiectul de hotărâre și documentația aferentă pot fi consultate la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, situat în Alba Iulia, str. Republicii, nr. 26 – Compartimentul Elaborare Contracte, Domeniul Public și Privat, din cadrul Serviciului Contracte, Patrimoniu, pe site-ul autorității publice [url=http://www.apulum.ro]http://www.apulum.ro[/url], secțiunea Consultare publică și la avizierul autorității publice locale – Calea Moților, nr. 5 A – Alba Iulia, Județul Alba/ str. Republicii, nr. 26 Alba Iulia, Județul Alba.
Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la biroul de relaţii cu publicul al autorității publice locale.
Etapa de consultare a publicului se desfăşoară în perioada:16.09.2024 – 25.10.2024;
Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare, privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se depun în scris, în termen de 15 zile calendaristice de la data publicării prezentului anunț, respectiv până la data de 30.09.2024, h 16.00.
-ca mesaj în format electronic pe adresele de e-mail: adpp@apulum.ro
- prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moților, nr. 5 A, Alba Iulia, Județul Alba, 510134;
- la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, la Registratură, la adresa: Calea Moților, nr. 5 A, de luni până joi între orele: 7.30.-16.00, sau vineri între orele: 7.30.- 13.30.
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri pentru proiectul de hotărâre privind modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice de reşedinţă din municipiul Alba Iulia, aprobat prin Hotărârea Consiliului local al municipiului Alba Iulia nr. 412/2021 cu modificările și completările ulterioare, specificându-se articolele din proiect la care se face referire și menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a autorității publice locale, la linkul www.apulum.ro, secțiunea Consultare publică – la proiectul de hotărâre mai sus menționat - în minută.
Pentru cei interesaţi există posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică. Data întâlnirii va fi adusă la cunoștința publicului interesat printr-un anunț ulterior.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon 815367 interior 352, persoană de contact: Dorin Popa, e-mail: adpp@apulum.ro