a

Informare privind măsurile de prevenție în cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) Alba Iulia

28.10.2021


ANUNȚ

 

             Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Alba Iulia, în contextul pandemiei generate de virusul COVID-19 în România, având în vedere publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.1013/22.10.2021, a Hotărârii Guvernului nr.1130/22.10.2021, prin raportare la dispozițiile alin.(5) al art.4 din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, în vederea respectării prevederilor legale în vigoare în scopul asigurării protecției beneficiarilor și a securității și sănătății tuturor angajaților, a decis luarea următorului set de  măsuri de prevenție:

        - atât la depunerea declarației de căsătorie cât și la oficierea căsătoriilor, se vor respecta prevederile art.12, alin.4 din HG. 1130/2021. La oficierea căsătoriilor, în incinta sediului Primăriei Alba Iulia se va permite accesul a maxim 9 persoane, cu respectarea condițiilor de distanțare;

        - accesul persoanelor, cu excepția angajaților, în incinta serviciului este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2, printr-un certificat verde şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, verificarea acestor aspecte fiind asigurată de polițistul local care asigură paza și ordinea la intrarea în clădire;

     - prin excepţie, este permis accesul avocaţilor pentru exercitarea activităţilor prevăzute la art. 3 din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

         - se asigură accesul cetăţenilor la serviciile publice oferite, în situaţii urgente (de exemplu: eliberare certificat de deces, certificat de naştere şi altele asemenea) şi persoanelor care nu fac dovada vaccinării, testării sau vindecării de infecţia cu virusul SARS-CoV-2, în funcție de aprecierile proprii cu privire la urgența situației în care vă aflați.

        - audiențele la șeful serviciul se vor desfășura exlusiv on-line sau la numărul  de telefon 0258/815565;

         - pentru orice nelămuriri și informații vă stăm la dispoziție la telefonul 0258/776063(stare civilă), 0258/815565(evidența persoanelor), sau pe mailul serviciului spclep@apulum.ro unde angajații serviciului vă vor răspunde cu promptitudine;

        La încetarea cauzelor care au determinat luarea acestor măsuri, activitățile specifice vor reveni la fluxul normal de lucru.


tiparire, pdf si email