a

Licitație publică privind concesionarea unui imobil teren, pe o perioadă de 49 de ani, situat în municipiul Alba Iulia, Șoseaua de centură

19.08.2024


ANUNȚ

            Municipiul Alba Iulia, cu sediul pe str. Calea Moților, nr. 5A, Alba Iulia, jud.Alba, telefon 0258819462, email office@apulum.ro, organizează licitație publică conform HCL nr.84/29.02.2024, și OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, pentru concesionarea unui imobil teren, pe o perioadă de 49 de ani, situat în municipiul Alba Iulia, Șoseaua de centură F.N., jud. Alba, aparținând domeniului privat al municipiului Alba Iulia, înscris în CF nr.119813 Alba Iulia, având suprafața de 18.104 mp, în scopul desfășurării de activități economice.

            Preț min de pornire = 1,38 euro/mp/an.

            Durata contractului este de 49 de ani de la data predării-primirii imobilului teren ce face obiectul acestuia.

            Persoane de contact: Avram Adela Vasilica și Magda Florin Mihai, telefon:0258/815367, email adela.avram@apulum.roflorin.magda@apulum.ro

            Documentația de atribuire include caietul de sarcini, contractul cadru care conține clauze contractuale obligatorii, intrarea în posesia acesteia fiind condiție obligatorie pentru acceptarea la licitație.

            Persoanele interesate pot descărca un exemplar al documentației de atribuire având  acces direct, pe site-ul www.apulum.ro sau îl pot ridica de la sediul Serviciului Contracte, Patrimoniu, Compartiment Elaborare Contracte, Domeniului Public și Privat, situat în Alba Iulia, str. Republicii, nr.26, județul Alba, telefon 0258/815367 (vis-a-vis de Dedeman), în perioada 19-30 august.

            La înscriere la licitație, ofertantul va achita o taxă participare în cuantum de 2000 lei, care poate fi plătită în contul RO89TREZ0025006XXX000175 deschis la Trezoreria Alba Iulia sau numerar la casieria Serviciului Contracte, Patrimoniu, Compartiment Elaborare Contracte, Domeniului Public și Privat situat în Alba Iulia, B-dul. Republicii, nr.26 (vis-a-vis de Dedeman ).

            Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 02 septembrie 2024.

            Depunerea ofertelor se face în perioada 02–06 septembrie, pâna la ora 13:30 la sediul  Primăriei Municipiului Alba Iulia, din  Alba Iulia, str. Calea Moților, nr. 5A, camera 8, într-un exemplar.

            Fiecare ofertant poate depune o singură ofertă.

            Ședința publică de deschidere a ofertelor va avea loc în data de 12 septembrie 2024, ora 12 la sediul Serviciului Contracte, Patrimoniu, Compartiment Elaborare Contracte, Domeniului Public și Privat situat în Alba Iulia, B-dul. Republicii, nr.26 (vis-a-vis de Dedeman ).

            Soluționarea eventualelor litigii este de competența Tribunalul Alba, cu sediul în Alba Iulia, Piața Iuliu Maniu, nr.24, telefon: 0258/813510, email:tribunalul.alba@just.ro.


Documente atașate:

1. Anunț

2. Documentația de atribuire

3. Caiet de sarcini

4. Studiu de oportunitate

5. Contract de concesiune cadru

6. Formulare

7. Informații necesare pentru realizarea plăților

tiparire, pdf si email